100% PANĀKUMS | APMEKLĒTĀS NAUDAS ATMAKSAS GARANTIJA

Atgriešanas un atmaksas politika

Procedūra naudas atmaksas saņemšanai

Lai sāktu atmaksas procesu, vispirms jums jālejuplādē mūsu veidlapa no šādas saites: https://bit.ly/3QmXliW

Šajā veidlapā jāaizpilda visi nepieciešamie dati:

  • Pasūtījuma datums
  • Pasūtījuma numurs
  • Pasūtījuma kopējā summa
  • Atgriešanas summa
  • Vārds
  • Uzņēmuma nosaukums
  • Iela
  • Pilsēta
  • Valsts
  • Pasta indekss
  • E-pasta adrese
  • Telefona numurs
  • Piemērojamā gadījuma numurs (skatiet četrus dažādus gadījumus zemāk)

Tad jums jāpaskaidro iemesli, kāpēc jūs pieprasāt atmaksu, piemēram, produkts ieradās ar kavēšanos vai bojāts (saskaņā ar piemērojamiem gadījumiem zemāk).

Tad jums jāparaksta un jādatē veidlapa. Jums jānosūta šī veidlapa kopā ar identifikācijas dokumentu (personas apliecību, vadītāja apliecību vai pase) un bankas detaļām uz e-pasta adresi contact@noleaky.com vai ar rekomendētu pastu uz šādu adresi:

No Leaky LLC
124 Broadkill Rd #432
Milton, DE 19968
Savienotās Valstis

Mūsu atmaksu nodaļa pēc tam paziņos jums, vai ir nepieciešams vai nav nepieciešams nosūtīt mums jūsu pasūtījumu atpakaļ. Ja ir nepieciešams nosūtīt pasūtījumu atpakaļ, mūsu klientu apkalpošanas dienests jums nosūtīs atpakaļ nosūtīšanas kuponu, ko jums vajadzēs pievienot kopā ar pasūtījumu, un jums pašiem būs jānosūta pasūtījums uz vienu no šādām adresēm uz savām izmaksām:

No Leaky LLC
124 Broadkill Rd #432
Milton, DE 19968
Savienotās Valstis

Kad jūsu pasūtījums tiks saņemts kādā no mūsu noliktavām, mēs pārbaudīsim jūsu sūtījumu, lai noskaidrotu, vai pasūtījums ir nosūtīts pilnībā un labā stāvoklī. Tad mēs jums paziņosim, vai jūsu pieprasījums ir apstiprināts vai nē. Ja mēs apstiprinām jūsu atmaksu, jūs tiksiet atmaksāts uz norādītajām bankas detaļām 48 stundu laikā. Tomēr lūdzu ņemiet vērā, ka atkarībā no jūsu bankas atmaksas apstrādes laiks var ilgt līdz 3-4 nedēļām, lai tas parādītos jūsu bankas kontā.

Atšķirīgie atmaksas gadījumi

Mēs veicam atmaksu saskaņā ar minētajiem gadījumiem zemāk.

Gadījums 1: Ja jūsu pasūtījums ieradās bojāts, jūs esat tiesīgs uz atmaksu. Tomēr ir nepieciešams iepriekš pārbaudīt pasūtījumu ar piegādātāju un noraidīt sūtījumu, ja tas ir ieradies bojāts vai ar bojājumiem. Jums arī jāiesniedz sūdzība piegādātājam. Šajā konkrētajā gadījumā atmaksas pieprasījumu jāveic 30 dienu laikā no piegādes datuma.

Gadījums 2: Ja jūsu pasūtījums ieradās ar trūkumu produktu, jūs esat tiesīgs uz atmaksu. Tomēr ir nepieciešams iepriekš pārbaudīt pasūtījumu ar piegādātāju un noraidīt sūtījumu, ja tas ieradies ar trūkumu produktu. Jums arī jāiesniedz sūdzība piegādātājam. Šajā konkrētajā gadījumā atmaksas pieprasījumu jāveic 30 dienu laikā no piegādes datuma.

Gadījums 3: Ja, atbilstoši Eiropas Savienības 14 dienu domas laikam, jūs esat klienti, kas dzīvo Eiropas Savienībā, jums ir tiesības pieprasīt atgriešanos, ja jūs esat mainījuši savu viedokli. Tomēr jums jābūt individuālam klientam, jo uzņēmumi nav tiesīgi uz domas laika tiesībām. Arī produkti, kas ir bojājami vai kuri ir atvērti vai bojāti, nav tiesīgi uz domas laiku. Šajā konkrētajā gadījumā atmaksas pieprasījumu jāveic 14 dienu laikā no piegādes datuma.

Gadījums 4: Ja produkts, ko esat iegādājies, piedāvā "apmierināt vai atmaksāt" garantiju no mūsu veikala, jums ir tiesības pieprasīt atgriešanos, ja produkts nedarbojas. Mūsu komanda no jums pieprasīs pierādījumus. Šajā konkrētajā gadījumā atmaksas pieprasījumu jāveic 30 dienu laikā no piegādes datuma.

Veids, kā veikt apmaiņu vai atkārtotu sūtījumu

Lai sāktu apmaiņas vai atkārtotas sūtīšanas procesu, vispirms jums jālejuplādē mūsu veidlapa no šādas saites: https://bit.ly/3QENYg2

Šajā veidlapā jāaizpilda visi nepieciešamie dati:

  • Pasūtījuma datums
  • Pasūtījuma numurs
  • Pasūtījuma kopējā summa
  • Prece, kuru vēlaties apmainīt
  • Vārds
  • Uzņēmuma nosaukums
  • Iela
  • Pilsēta
  • Valsts
  • Pasta indekss
  • E-pasta adrese
  • Telefona numurs
  • Piemērojamā gadījuma numurs (skatiet trīs dažādus gadījumus zemāk)

Tad jums jāpaskaidro iemesli, kāpēc jūs vēlaties apmainīt vai veikt atkārtotu sūtījumu, piemēram, produkts ir bojāts vai nedarbojas (saskaņā ar piemērojamiem gadījumiem zemāk).

Tad jums jāparaksta un jādatē veidlapa. Jums jānosūta šī veidlapa kopā ar identifikācijas dokumentu (personas apliecību, vadītāja apliecību vai pase) uz e-pasta adresi contact@noleaky.com vai ar rekomendētu pastu uz šādu adresi:

No Leaky LLC
124 Broadkill Rd #432
Milton, DE 19968
Savienotās Valstis

Mēs pēc tam jums paziņosim, vai jūsu pieprasījums ir apstiprināts vai nē 48 stundu laikā. Ja mēs apstiprinām jūsu pieprasījumu, mēs atkārtoti nosūtīsim preces 24 stundu laikā, un jūs saņemsiet e-pasta ziņojumu ar sekotāja numuru. Lūdzu, ņemiet vērā, ka var tikt piemēroti sūtījuma un pārstrādes izdevumi.

Atšķirīgie apmaiņas un atkārtotas sūtījuma gadījumi

Gadījums 1: Ja jūsu pasūtījums ieradās bojāts, jūs esat tiesīgs uz atkārtotu sūtījumu. Šajā gadījumā ir nepieciešams veikt protokolu kopā ar piegādātāju piegādes laikā. Atkārtotu sūtījumu pieprasījumu jāveic 30 dienu laikā no piegādes datuma.

Gadījums 2: Ja jūsu pasūtījums ieradās ar trūkumu produktu, jūs esat tiesīgs uz atkārtotu sūtījumu. Šajā gadījumā ir nepieciešams veikt protokolu kopā ar piegādātāju piegādes laikā. Atkārtotu sūtījumu pieprasījumu jāveic 30 dienu laikā no piegādes datuma.

Gadījums 3: Ja produkts nestrādā, tam ir defekts vai ražošanas kļūda, jūs esat tiesīgs uz atkārtotu sūtījumu. Šajā gadījumā ir nepieciešams iesniegt konkrētus pierādījumus un ievērot procedūru. Atkārtotu sūtījumu pieprasījumu jāveic 30 dienu laikā no piegādes datuma.